неділя, 10 січня 2021 р.

Заняття психолога старша група "Дзвіночок"

5 січня 2021 року в закладі дошкільної освіти практичним психологом
Вікторією Болілою проведене заняття з дітьми на розвиток емоційної сфери,
з метою розкриття свого «Я», формування позитивної «Я – концепції»,
самоприйняття, упевненості в собі. Формування почуття досягнення
взаєморозуміння та згуртованості у дітей.

1. Організаційний етап

Діти стоять колом. Адже коло – це насамперед можливість
відкритого спілкування. Воно створює відчуття цілісності,
завершеності, надає гармонію взаєминам дітей, полегшує
взаєморозуміння.




Гра «Улюблене ім’я»

Кожна дитина вимовляє своє ім’я так, як їй хотілося б, щоб її називали.
Тому разом з вихованцями старшої групи «Дзвіночок», ми хором
повторюємо ім’я, з тією інтонацією, яку використовує дитина, тобто так, як її
називають удома і ії подобається.

2. Основна частина
Програма «Пляж» 





    
Діти зручно, комфортно розміщуються на подушечках, заплющують
очі. Я як психолог пояснюю, як правильно поводитися під час аутотренінгу,
за потреби допомагаю. Увага дитини повинна фіксуватися на розслабленні. У
пропонованому тренінгу дитина вчиться не тільки розслаблювати м’язи, а й
усвідомлювати стан спокою, не напруженості. Наприкінці релаксаційного тренінгу пропоную вихід із сугестивного стану.

Добре нам відпочивати
Але час уже нам вставати
Веселі ми, бадьорі знову
І до роботи всі готові


Вправа «Конкурс хвальків» 








Цей конкурс незвичний тим, що дає змогу дитині бачити і помічати не
свої успіхи, а те, які позитивні якості характеру, поведінки, здібності має на її
думку друг чи подруга в групі – щоб виявити їх та підкреслити.



Вправа «Художники-натуралісти»




             Вихованці на ватмані зображують пензликами сліди незвичних звірів.


                Метою заняття було повага до чужої думки, довіра, уникнення нещирості, страху.