субота, 19 грудня 2020 р.

Інформація про виконання Плану заходів щодо реалізації обласної програми розвитку фізичної культури та спорту Чернігівської області на 2017-2020 роки в закладі освіти

 

Інформація

 про виконання Плану заходів щодо реалізації обласної програми розвитку фізичної культури та спорту Чернігівської області на 2017-2020 роки в закладі  освіти

з/п

Тема

Вікова

група

Термін

Відповідальні

1.

1.1.День здоров’я «Малята – здоров’ята»

1.2.Дидактична гра «Лялька захворіла»

Група раннього віку

Вересень

Вихователі

групи

2.

2.1.День здоров’я «Дружні ми малята»

2.2. Розвага «Ми спритні та веселі козачата»

Група раннього віку

Жовтень

Вихователі

 групи

3.

3.1.День здоров’я «Сильні та спритні»

3.2. Гра-естафета «Королівство чарівних м’ячів»

Група раннього віку

Листопад

Вихователі

 групи

4.

4.1. Заняття «Витівки Снігової баби»

4.2.Рухлива гра «Сніжки»

Група раннього віку

Грудень

Вихователі

 групи

5.

5.1.Спортивна розвага

«Мій дзвінкий веселий м’яч»

5.2.Ігри-забави «Курочка з курчатами»

Молодша група «Пізнайки»

Вересень

Вихователі

 групи

6.

6.1.Спортивна розвага

«Спорт зміцнює здоров’я»

6.2.Рухливі ігри: «Кольорові автомобілі», «День і ніч», «Зайчик сірий умивається»

Молодша група «Пізнайки»

Жовтень

Вихователі

групи

7.

7.1.Консультація для батьків «Руховий режим в закладі і вдома»

7.2.Розвага «Веселі зайчата»

7.3.Бесіда з дітьми:Будьте здорові всі діти»

Молодша група «Пізнайки»

Листопад

Вихователі

групи

8.

8.1.Розвага «Весела подорож»

8.2.Ігри зі снігом

8.3.Пішохідний перехід територією закладу,милування зимовою природою

Молодша група «Пізнайки»

Грудень

Вихователі групи

9.

9.1.День здоров’я «Ми зростаємо здоровими»

9.2.Естафета «Передай м’яч»

Середня група

«Веселка»

Вересень

Вихователі групи

10.

10.1. День здоров’я «Вітаміни помічники»

10.2.Посвята в козачата

Середня група

«Веселка»

Жовтень

Вихователі групи

11.

11.1. День здоров’я «Спорт – це друг,це радість, гра і рух»

11.2.Спортивне змагання «Ріпка»

Середня група

«Веселка»

Листопад

Вихователі групи

12.

12.1. День здоров’я «Нічого у нас не болить, коли приходить«Айболить»

12.2.Естафетні ігри-розваги за мотивами українських казок

Середня група

«Веселка»

Грудень

Вихователі групи

13.

13.1.Спортивна розвага «осінь запрошує дітей на стежинки-здоровинки»

13.2.Бесіда з дітьми «Правильне дихання – запорука здоров’я дихальних шляхів дошкільнят»

Старша група

«Калинка»

Вересень

Вихователі групи

14.

14.1.Розвага «Навчимо Незнайка охайності»

14.2.Спортивна розвага «Ми до спорту не байдужі…»

14.3.Вікторина «Види спорту»

Старша група

«Калинка»

Жовтень

Вихователі групи

15.

15.1.Бесіда  «Чиста вода – джерело життя»

15.2.Конкурс малюнків «Спортивний інвентар»

15.3.День здоров’я «Ми маленькі козачата»

Старша група

«Калинка»

Листопад

Вихователі групи

16.

16.1.Заняття «Веселі сходинки»

16.2.Розвага «Зимові ігри на подвір’ї»

16.3.Пам’ятка для батьків «Попередження дитячого травматизму»

Старша група

«Калинка»

Грудень

Вихователі групи

17.

17.1.День здоров’я «Ми – веселі діти»

17.2.Естафета «Силачі»

Старша група

«Дзвіночок»

Вересень

Вихователі групи

18.

18.1. День здоров’я «Заборонені рухи»

18.2.Заходи до Дня захисників Вітчизни

Старша група

«Дзвіночок»

Жовтень

Вихователі групи

19.

19.1. День здоров’я «Спортсмени»

19.2.Спортивні змагання «Ведмежата»

Старша група

«Дзвіночок»

Листопад

Вихователі групи

20.

20.1. День здоров’я «вітаміни в гості завітали»

20.2. Естафетні ігри-розваги за мотивами українських казок

Старша група

«Дзвіночок»

Грудень

Вихователі групи