середа, 4 листопада 2020 р.

сенсорно-пізнавальний розвиток дітей раннього віку, як передумова формування обдарованої особистості

     Одним із основних завдань роботи психолога є забезпечення атмосфери, сприятливої для виявлення розвитку здібностей, свідомої поведінки дитини. Створення сенсорного розвивального середовища, в якому мої заняття у формі організованих дидактичних ігор.





Етапи проведення сенсорної гри з психологом:
1. Демонстрація дитині матеріалів до  гри, можливість їх роздивитись, обстежити, погратись.
2. Виконати завдання з дорослим з чітким поясненням.
3. Допомога дорослого мякими рухами, направлення ручки дитини, якщо малюкові важко впоратися з завданням.




На заняттях ми здійснювали експериментування, дослідження на основі простих, пошукових дій., тренувади дрібну моторику обох рук, концентрували увагу на новому, незвичному. Використовували зацікавлений для дітей матеріал та створювали позитивну атмосферу заняття.


З дітьми ми малювали пальчиком зигзаг, коло. Робили кулачком відбитки на піску. Також стрибали двома пальчиками  та грали як на піаніно, на поверхні.