Одним із основних завдань роботи психолога є забезпечення атмосфери, сприятливої для виявлення розвитку здібностей, свідомої поведінки дитини. Створення сенсорного розвивального середовища, в якому мої заняття у формі організованих дидактичних ігор.
Етапи проведення сенсорної гри з психологом:
1. Демонстрація дитині матеріалів до гри, можливість їх роздивитись, обстежити, погратись.
2. Виконати завдання з дорослим з чітким поясненням.
3. Допомога дорослого мякими рухами, направлення ручки дитини, якщо малюкові важко впоратися з завданням.
На заняттях ми здійснювали експериментування, дослідження на основі простих, пошукових дій., тренувади дрібну моторику обох рук, концентрували увагу на новому, незвичному. Використовували зацікавлений для дітей матеріал та створювали позитивну атмосферу заняття.