субота, 28 листопада 2020 р.

Міжнародний день грунтів (World Soil Day). Конкурс дитячих малюнків «Збережемо грунти рідної України»

 

В листопаді 2020 року вихованці Вертіївського дошкільного навчального закладу «Колосок» під керівництвом керівників гуртків Інни Гасанової  та Валентини Салівон взяли участь у конкурсі дитячих малюнків «Збережемо ґрунти рідної України» приуроченого до Міжнародного дня ґрунтів (World Soil Day).

В конкурсі взяли участь вихованці середньої групи "Веселка" Софія Гасанова, старшої групи «Калинка» Дар’я Салівон та старшої групи «Дзвіночок» Денис Шейкін та Анастасія Нестерець. Дані роботи направлені організаторам конкурсу до Інституту охорони ґрунтів України. 

Підтримаємо наших учасників! Бажаємо успіхів!!!

Зрубали ліс, спалили поле, 

Мій дім не вернеться ніколи!»

                                      Гасанова Софія Джасарєтівна


«Збережемо землю – наше багатство!»

                                      Нестерець Анастасія Олександрівна

 «Я цвіту, я ще хочу жити!»

                                      Салівон Дар’я Ярославівна

«Дуб – дерево життя. 

А чи буде життя без води?»

                                      Шейкін Денис Сергійович