пʼятниця, 14 травня 2021 р.

День Сім'ї в середній групі "Веселка"

З сім’ї починається життя людини, тут відбувається формування її як громадянина.  Вона – джерело любові, поваги, солідарності та прихильності, то, на чому будується будь-яке цивілізоване суспільство, без чого не може існувати людина. Благополуччя родини – ось мірило розвитку і прогресу країни.
      В середній групі «Веселка», до Дня Сім’ї, були проведені цікаві заходи:
заняття на тему: «Моя сім’я – моє щастя», під час якого використовувались дидактичні ігри «Моя загадкова родина» та « Назви членів родини».
Діти із задоволенням відгадували загадки про членів родини, описували та малювали своїх рідних та близьких людей. Роздивились картину про те, як можна проводити цікаво час з родиною.  Вивчили прислів’я «В хорошій сім’ї. хороші діти ростуть».
      Вихователі групи ознайомили батьків з історією виникнення цього свята, розмістивши інформацію на сайт закладу та у батьківський Viber чат.
     Хочеться побажати, щоб у всіх  сім’ях було все гаразд, щоб завжди всі були здорові, миру і спокою. Нехай у всіх родинах завжди живуть любов, терпіння й повага!