неділя, 12 травня 2024 р.

Граємось-навчаємось.

 

Гра «Грошовий потяг»

Мета: навчити дітей вибудовувати послідовність по збільшенню і зменшенню номіналу купюр і монет.

Візьміть купюри і монети. Розкажіть дитині, що в магазині ми розраховуємося паперовими купюрами та монетами. Покажіть дитині найбільшу купюру і монету. Після цього попросіть повторити дитину вибудувавши «грошовий потяг» від найменшого до найбільшого.

Гра «Дорого – дешево»

Мета: навчити дітей співвідносити ціну і якість товару.

Знайдіть речі, продукти різної якості в будинку, які можна використати для гри (яблуко, зошит, цукерка, іграшка тощо). Попросіть знайти дитину найдорожчу річ з переліку. Нехай дитина пояснить свій вибір.

Гра «Аукціон»

Мета: навчити дітей встановлювати зв'язок між ціною товару, сумою грошей і рештою.

Дати дитині певну суму грошей і запропонувати купити фрукти. В ході гри розкажіть дитині про те, що люди можуть дати більшу суму грошей за товар і в цьому випадку продавець має дати їм решту.

Гра «Знайди пару»

Мета: встановлювати зв'язок між купюрами і монетами.

Запропонувати дитині знайти пару купюрам монетами. Поясніть дитині, що купюри і монети можуть мати однакову цінність.

Гра «Сімейний бюджет»

 

Мета: розширити знання дітей про ресурси сімейного бюджету: зарплата, стипендія, пенсія.

Роздрукувати фото членів родини та місць їх роботи. Дитина має співвіднести членів родини з їх місцем роботи, а ви маєте пояснити дитині з якою метою вони туди ходять, чим займаються та що за це отримують.