пʼятниця, 28 лютого 2020 р.

Замітка про дні здоров’я


Замітка про дні здоров’я 28.02.20
Збереження та зміцнення фізичного здоров’я дошкільників – одна з основних вимог Базового компоненту дошкільної освіти та діючих освітніх програм. Для виконання даних вимог використовуємо різні види, форми організованої діяльності з дітьми: дні здоров’я, спортивні свята, розваги, заняття з фізичного розвитку, естафети, ігрову діяльність, гімнастики, загартування та інше.
Щомісяця (один раз на місяць) у середній групі «Калинка» проводимо день здоров’я.  В цей день, крім різних видів рухової активності для формування всіх видів м’язів, спритності, швидкості, влучності, проводимо з дітьми ігри валеологічного змісту, ігри з БЖД, адже дошкільники мають навчитися обережності та стриманості в оточуючому світі.
Дітям подобаються запропоновані форми роботи, адже в русі, через ігрову діяльність, кожна дитина стає досконалішою, витривалішою, задовольняє свою природну потребу в русі.
Вихователі Олена Передня та Валентина Салівон.